Pracownicy

Specjalista ds. marketingu to osoba, która zajmuje się promocją produktów i usług tak, by były one chętnie wykupywane przez klientów. Robi się to za pomocą ustawienia towaru na półkach, podejścia sprzedawcy do klienta, organizowania różnych ciekawych akcji promocyjnych itp. Specjalista ds. marketingu dba o to, by towary na półkach oraz sposób wykonywania usług były najwyższej jakości, nie zniechęcały klientów do kupna, a wręcz przeciwnie, kusiły ich. Robi się to za pomocą wyuczonych technik lub sposobów, które wymyśli sam specjalista. Ustala on też politykę sprzedaży firmy, bywa, że nagina potrzeby klientów do oferty danej firmy.

Osoba na tym stanowisku musi umieć sprzedać każdy produkt, choć nie jest handlowcem.

Ścieżka kariery specjalisty ds. marketingu

Początkujący marketingowiec może zarobić między 1,5-2 tysiące złotych. Gdy jest się już fachowcem w swojej dziedzinie ze sporym doświadczeniem, można liczyć na zarobki rzędy powyżej 3 tysięcy złotych brutto. Ostatnimi laty była ogromna liczba absolwentów tego kierunku, stąd też i ich pożądanie na rynku pracy nieco zmalało. Wciąż jednak powstają nowe firmy, które potrzebują specjalistów  z zakresu marketingu i w nich można szukać zatrudnienia. Ta specjalizacja daje też spore pole do popisu gdy chodzi o możliwości awansu, na przykład na kierownika działu.

Ile zarabia specjalista ds. marketingu?

Zarobki jak w każdej branży mogą się drastycznie różnić i często są zależne od miejsca w którym wykonuje się zawód. Możemy jednak przyjać, że osoba na stanowisku specjalista ds. marketingu zarabia około 6300 zł miesięcznie.

home
India

Oczekiwane wynagrodzenie: 2000 zł

Seeking to work in organization where my knowledge and abilities can be shared and enriched. Languages: fluently English speaking. TECHNICAL SKILL: C, C++ Scripting, ASP, MS SQL Server 2005 & 2008, Microsoft Access, ASP.NET, HTML, CSS, Microsoft Visual Studio 2008 & 2010.